Hoe werkt het?
Hoe werkt het?
Deskundig. Makkelijk. Snel. Gratis.
Geen software veranderingen, gemakkelijk aanvragen
Bij Hypopoort doen we niet zo moeilijk om jouw hypotheekaanvraag bij ons binnen te krijgen. Geen dure en onnodige (CRM) licenties nodig. Je vraag het rente-aanbod aan via jouw adviessoftware waar je nu gewend bent om mee te werken.
De aanvraag verstuur je gemakkelijk via jouw HDN aansluiting. Je regelt eenmalig de juiste HDN verbinding met Hypopoort. Het rente aanbod ontvang je via HDN met daarbij de stukkenlijst. Gevraagde documenten verstuur je weer vanuit je eigen software middels HDN naar Hypopoort.
De aanvragen worden behandeld door de acceptanten van Rapid-Office. Dit is de mid-office welke diensten verleent voor en namens diverse hypotheekaanbieders. Door het volledige of een deel van het proces van aanvraag tot acceptatie uit handen te nemen, helpt Rapid-Office de opdrachtgevers hun bedrijfsvoering efficiënter in te richten.
Is jouw hypotheekaanvraag volgens de acceptant compleet en in orde? Dan gaat de complete dossier door naar de geldverstrekker voor de 2e fiattering t.b.v. finaal akkoord.
- Doe je aanvraag: Koppelen van je software is niet nodig. Je kunt ons HDN nummer gebruiken bij de betreffende geldverstrekkers.
- Volg je dossier: Volg je dossier real time vanuit je eigen software
- Klaar binnen no-time: Geen lange wachttijden, want Hypopoort heeft géén 30 of 40 aanbieders waar je uit kunt kiezen! We werken met een zeer beperkt aantal geselecteerde geldverstrekkers. Daardoor geen lange wachttijden of oplopende verwerkingstijd.
Extra hulp nodig?
Heeft je klant iets bijzonders nodig, zoals een combinatie van zakelijk en privé gebruik? Neem contact op met onze advies-coaches. We denken met je mee en zoeken altijd de beste oplossing, zelfs als dat buiten ons aanbod valt.